2016 m. rugsėjo 27 d., antradienis

No man's sky, no man's game? No man's pie, the pie is a lie ?

Man atrodo dar neesu matęs tokio įvertinimo. Aš nežinau, kaip čia taip apsigaunu, nors prieš tai su visais žaidimais, kurie žadėjo kažką tokio neįtikėtinai gero ir sudėtingo, visada buvo tokia pat pabaiga. Apie vieną iš tokių žaidimų rašiau keliais postais žemiau. Tai gal reiktų pagaliau suprast, kad toki projektai yra per daug sudėtingi ir gal tai, kad gerą vaizduotę turintys, kūrėjai tiesiog surašo viską ką norėtų tame žaide įdėt. Ką įspūdingo padarė Hello games tai sukūrė neįtkėtiną žaidimo reklaminę kampaniją, nors gal patys nesitikėjo, kad taip išeis, bet va pažiūrėkit, išleidimo dieną ar kelias dienas, twitch.tv jis buvo pirmoje vietoje, steame irgi neblogai, o paskui po savaitės lygtai žaidėjų kiekis sumažėjo 88%. Na tai šį kart ne tik mane apgavo, bet ir didžiąją dalį žaidėjų. Ir dar tas, gal, kad aš dar vis norėčiau jį išbandyt vistiek:]

#kūrėjaipasakojapasakasapiedidingusžaidimus #Nomanssky #S.T.A.L.K.E.R. #RigNRoll

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą