2016 m. rugsėjo 8 d., ketvirtadienis

Kas jeigu staiga atsidurtumėte visiškai nepažįstamoje vietoje, o PS VITA'ai ir toliau niekas nekurtų naujų gerų žaidimų

Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į tuos nešiojamus žaidų įrenginius (arba kaip močiutė sakydavo - "divaisus"), bet mano tuometinė M nusipirko PS Vita (Sony playstation vita) ir mes pamatėm, kad ten yra žiauri jėga. Kitaip pradėjau žiūrėt į visą tą geiminimo pasaulį, nes pradėjo patikt ir tokie mažesni indie žaidimukai, kuriuos smagiausia lošti ant PS vitos, bet deja šitas prietaisas, nors iš technologinės pusės pranašesnis, finansiškai nebuvo labai sėkmingas. Iš dalies dėl keistos Sony  strategijos ir dėl to, kad nebuvo išleisti žaidimai, kurie būtų labai padidinę vitos populiarumą, Kita vertus, jie gal ir nebuvo išleisti, nes vita nepasiekė populiarumo. (Dabar būtų GTA san andreas (būtų visiškai geras)).
    Bet greičiau pereikim prie istorijos posūkio.


SMACH Z tai kaip STEAMO ps vita. Man tai tokia idėja tai yra kaip pirštu į mano idėją. Steamo katalogas daug didesnis negu PS vitos ir jame daug žaidų, kurie geriau žaistųsi ant SMATCH Z negu ant paprasto pc. O dar priedo kontrolės kaip steam controlerio. Žodžiu, idėja tai labai gera tik tikiuosi jiems  pavyks ją įgyvendint.

Jeigu žeriant kritiką tai žerčiau šituos žodžius: Pakolkas jiems sunkiai sekėsi su šito projekto įgyvendinimu, jie buvo pradėję kickstarterį, tada jį nutraukė, metus laiko pergalvojo savo strategiją ir dabar sugrįžo su šita nauja koncepcija. Išvaizda atrodo tokia nelabai ir jis pats toks didokas, bet čia koncepcinis modelis tai gal dar viskas pasikeis. Windows versija man atrodo nelabai reikalinga, nes čia vistiek bus žaidimams skirtas įrenginys ir windowsai bus tik trukdis. Visoki draiveriai ir t.t. Man atrodo užtektų steam OS versijos, bet ji dar toli gražu neužbaigta tai vėl gi...

Tai tiek, kol kas šitą visą reikalą laikyčiau tik idėja, bet pagyvensim pamatysim.


O jeigu apie šnekant apie pagrobimus, atsiradimus neaiškiose vietose, kaip tarkim randi knyga su lyg besikeičiančiu vaizdu puslapyje ir padėjęs ranka ant jos dingsti, tai reiktų paminėti, kad prieš porą savaičių, mano mėgstamiausią ir revoliucinį žaidimą sukūrusi kompanija Cyan sugrįžo į savo vėžes ir išleido Obduction . Aš dar neturėjau progos jo išbandyti ir išpradžių, pažiurėjęs treilerius pamaniau,kad tik gali būt nevykęs bandymas grįžt prie šito žanro, nes atrodė, kad gali būti dar vienas tas vadinamas walking simulator (beryšio terminas). Bet po išleidimo perskaičiau atsiliepimus ir pasirodo, kad daugumai paliko labai gerą įspūdi ir daug žmonių sako, kad jaučiasi tas senas Cyan stilius, dėl to užsimaniau kuo greičiau jį išbandyt. Tai jeigu, kas palošit, galit man papasakot įspūdžius arba atsinešta pas mane palošt!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą